Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dijous, 23 d’agost del 2007

plagi?? jeje


Weno, suposo ke ja sabeu ke és això no??? Espero que els que seguiu el meu blog sabéssiu que aquest logo el vaig fer jo eh? i si no us ho creieu aneu més avall i ho podreu comprovar...
PD: tb sabeu, els qui em coneixeu, ke sóc així de pesada en les coses i rabioseta jaja, és broma, no em va fer ràbia veure'l (sol kuan mani em deia ke ho havia fet ell xo weno...) em va fer molta gràcia i de regal me'n van donar un jeje.
Ara sí ke ja podem dir ke tenim una discoteca com volíem!!!
Ah! ahir no vaig pensar de dir que estic molt orgullosa de la gent que es va kedar l'últim dia de festes a Flix. Aquella gent que va anar a Ascó, ho sento, xo no em va semblar gens bé (és la meva opinió!). No m'agrada criticar en públic però jo sóc technera de pura xepa i un dia de festes, per molt ke sigui l'últim,
ÉS UN DIA DE FESTES DE FLIX!!!
pd: espero no ofendre a ningú però les festes de Flix es viuen del principi al final i no xk al poble del costat vingui un dj, x molt bo ke sigo, em de donar l'eskena al poble!
Em sento flixanca per tot!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi també m'agrada molt la música electrònica... però tot i això crec que les festes de Flix tan sols són un cop l'any, i que de festivals, f135, razz, etc. hi ha possibilitats per anar-hi tot l'any.

També penso que a Ascó tenen més pressupost per portar cartells "més impresionants" però tot i això, els falta el més important: la base social. És a dir, sense ofendre a la gent d'Ascó -és clar-, han creat un festival perquè és el que és porta, però dubto que hi hagi tants adeptes com a Flix (un poble on hi ha un munt de gent interessada per la música electrònica: dj, aficionats, col·leccionistes, etc.).... De fet el FAME en les anteriors edicions era un 1% gent d'ascó i 99 % d'arreu.

Estic d'acord amb tu...

Per cert... Tens uns ulls molt bonics...

Júlia ha dit...

Crec q el o la qui ha escrit el comentari en anònim, té tota la raó del món, i kler tb!
Un aplaudiment x tots los q mos vam quedar a flix l'últim dia de festes!

Anònim ha dit...

Mol malament Clara...no m'agrada ste comentari teu!!! Com sempre en tu línia de despreciar als de Ascó, sas q m dol mol sta rabia q tens per un poble q no ta ft re i del q no coneixes RES i a casi NINGÚ!!!!! NO posis a tothom al mateix sac...no pk 1 t caigui malament has de cagarte n tots!!! Se q moltes xikis odieu Ascó...ABI, Júlia, tu...sempre fotenvos, rien, insultant sense pensar q potser a mi m fan mal stos comentaris!!! PEnsa q jo e viscut i e crescut moools anys a Ascó i q li guardo carinyo!!!
Jo no critiko ni a un ni a l'altre...no s pot viure aixi!!! SE q m guanyare forces critiques x ste comentari...xo jo no men avergonyeixo d'haver viscut a Ascó com tampoc de viure a flix ara, ni ml menos!!!!
L FAME a Ascó es va fer x iniciativa d un petit grup de joves q volien un acte per ells i pk els mola sta música i no pk s lo q es porta!!!

SOU UNS INTOLERANTS!!!!

Anònim ha dit...

weeeeeno...
cariñitu jo tmb penso com tu en que les festes del poble són per viure-les (això u entenem més a fons els que passem l'any fora de casa).
No és per posar follón al tema però crec que Clara no fot a parir Ascó ni mol menos! Fot a parir als flixancos que van fotre el camp l'últim dia de les festes de Flix per anar-se'n a Ascó. És l'anònim qui pot (que tmp veig que ho critico, xo weno) d'alguna manera fer sentir als asconeros mal.
Un besín

Anònim ha dit...

Goi dona... no t'has de posar així! Jo critico Ascó, Riba-roja, mora... pq sóc MOLT FLIXANCA! i kler suposo q tb! A+ a+, tp és una critica al poble en si, lo q ha dit clara, no+ (com diu sa cosina) és una crítica als flixancos q van anar a ascó i van deixar Flix! Júlia
Molts bessitos cari! Disfruta molt les vacancetes...