Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

divendres, 24 d’agost del 2007

Gusane




Weno, weno, primer que tot li dedico l'escrit a Goizane que està a la terra natal de suns pares i germanes; Blilbao. Tot i que ella no va néixer allí, totes que la coneixem sabem que kuan s'enfada, com a mi em surt la vena Toquero, a ella la basca sense dubte jeje!



La cabrona em va enviar un mis l'altre dia dient-me ke tava davant de tot del concert de la 5a estación, kina ràbia... Weno, no re, espero que s'ho passi molt bé allí i li envio molts bexitus.


Ja que estic, per si ho veus, sol et vull dir que s'havia que series una de les persones ke m'escriuria un comentari del tema de Fame d'Ascó. Com diu m'ha cosina Carme, en cap moment vaig criticar Ascó, encara que saps ke sempre en tinc ganes, xdo pels d'allí! xo val3 tb ho feu en Flix (wno, no ho lio més xk dp apareixen comentaris anònims que no valen la pena...la gent que em coneix sap ke si la critico, dit d'alguna manera, és de ràbia sana sense fotrem de veritat, a més, tinc una cunyada d'allí que és un solet així ke mutis!) jeje. Vaig dir que em va saber greu la gent de FLIX que va anar allí l'última nit, pq "de casualitat" aquest any van coincidir alguns dies les seves festes amb les nostres. Solament era això! I no poso a tothom al mateix sac! La gent ke pensi el que vulgui com jo penso el que vull i sense ofendre sobretot. No sé pq t'has sentit al·ludida pq has estat tu ki ho has mal interpretat i mira ke ho vaig escriure amb tota la delicadesa e?


Weno, no re, ke t'ho paxis mb i si m'escrius comentaris espero ke siguin bons xk semble mentida ke siga amiga teva!


Ale Gucci he posat esta foto, ke no tem molt molt guapes xo és l'única ke tenia a mà... Ciao*

1 comentari:

Anònim ha dit...

Huevaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! SI Q VAI NEIXER AQUI CAP D CIGRÓ!!!!!!!!!XD Vaig neixer a la clínica San Sebastian de Deusto....o sigui q tb s la meva terra natal!!! jejeje!!

NO re...no escriuré res dolen nomes dir q o sento q potser m va ofendre algo q no anava n mala intenció!!! No cal parlar +!! XD

ALe...nos veem al poble wpi!!!! MUUUUUUUUUA XIKI!!!!!!!!