Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimecres, 22 d’agost del 2007

Festes Majors 2007!!!!



Buf!!! ke voleu ke us conta??? com kada any espero que sigui l'agost pq siguin festes i kuan arriben no vull ke s'acabin pq això signifike ke ja s'acaba l'estiu :-(. En resumet, aquestes festes han estat super guays; botellon a casa palli, la sala (lo meu xiki treballant pobret...), xofars, tardes xulíssimes; festa del riu, disfresses (ke xulo la nostra disfressa xeik, va triunfar jeje)... weno prou! ke m'entre nostàlgia!!! xo no! l'estiu encara no s'acabat; em keda el viatge a lisboa en Marc!!! tinc moltíssimes ganes xeik!!!!!


1 comentari:

Anònim ha dit...

He de reconèixer que ja fa unes setmanes que t'estava "maleint" per no escriure res pq nena!!!feie anys!!! (tot i que ja m'ha quedat clar que no has tingut temps...)pero despues destes entrades tant guapetes ja se ma passat l'enfado, jajaja!!si que em de repetir mes sovint lo xiquisopar, que mos u vam passar sux be!!
Besitos guapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii