Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dissabte, 28 de juliol del 2007

Lola Flores



Weno, són les 2:30 de la nit i no tinc gens de son. Quan he arribat de treballar me posat a mirar una de les pel·lícules que ja feia temps que em feia molta il·lusió veure: Lola, la pel·lícula! Ja sabeu molts dels que em coneixeu que a mi m'agrade molt el flamenc (més el hip-hop flamenc xo tot té el seu origen) i sobretot quan es parla de gent important com la Faraona.

La veritat és que ha estat una pel·lícula molt xula, no està centrada massa amb la seva música sinó que amb els seus amors i desamors però m'ha encantat jeje. És un film del director Miguel Hermoso on la cantant Gala Évora (de Papá levante) borda el paper tot i estrenar-se per primera vegada com actriu.

Un drama que comença amb la vida d'aquesta gran "bailaora" quan tenia 8 anys (1931), una petita que vivia a Jerez i que fa el possible per tirar a la seva família endavant i aconseguir el seu somni: triunfar! Es va fent gran i viatja per tota Espanya i a nivell internacional amb companyia dels seus amors, desenganys... Fins que té la seva primera filla; Lolita (1958)amb l'home de la seva vida: el "Pescaílla" amb ki va tenir més tard a Rosario i Antonio.

La pel·lícula ha tingut molta polèmica, tant a nivell de crítics com per part de la família de "El Caracol" i de Lola Flores. Pel que he pogut llegir tot gira al voltant de la mala fama que se li dona al Caracol, ja que la peli deixa entreveure que era un bevedor, maxista... I pel que fa a ella perquè la pel·lícula es centra més amb la seva vida privada que amb la importància de la música.

A mi, personalment, m'ha agradat molt i crec que la figura de la Faraona està molt respectada.

Sé que molts que mireu el meu blog no mirareu la peli perquè no és del vostre estil però tenia ganes d'escriure sobre ella.

Si es que, ja ho dic jo: havia de néixer a Málaga i ser gitana jeje!

Ai pena, penita, pena ke m'aburro soleta a tgn ia!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Des del Suede
Hola Clara!!!! Ara deus estar currant xo pensa q avui ja s'acaba la setmana i la que ve ja saps que t'espera; una setmaneta de perros!!!
Ara acabo d'arribar a casa des d'Springflix, no sé on s'ha posat la gent avui xo no hi havia gaire gent.
Encara no he parlat amb la làctik x saber què farem demà però suposo que marxarem després de dinar.
Ara mateix acabo de parlar amb tu per telèfon xq m'has trucat des de l'hospi.
Bueno wapa vaig a fer-me el sopar que avi no he dinat i estic mort de gana!!!
A veure si demà ens podem veure i sinó fins dimarts!Adeeeeeeuuuu

Anònim ha dit...

OSTRAS JO TMB LA VULL VEURE, si la tens me la deixes, enga negrita besets