Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dijous, 12 de juliol del 2007

sErGi

Mireu quina coseta més wapeta!!!!! és lo meu fillolet SERGI!!!!. En 18 anys ja vaig ser tieta, no no! PADRINA jeje! és lo nen més wapet de tot lo món i estic enamoradíssima!! Quan mun germà em va dir que Susi estave embarassada no m'ho podia creure i no em podia imaginar el dia que Sergi em digués padrina. En tan sols 8 mesets ja m'ho va dir i no em vaig poder resistir: una llàgrima em va caure.
Sense dubte és un dimoniet com la foto però és súper carinyoset!!!
Cacauet tatimu molt!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei cusineta!!
Que wai la fotito del sergi i la teua treballant d'enfermera!!!
Quina ilu que te'n vaigos de seneca a tenerife!! Aprofitau ara que pots que mai saps el que pot passar!!!!Qui pogués anar a estudiar a fora de casa... algun dia em tocarà a mi... no?!
Pues nada que vaigo molt bé per Tgn (jo estic passant lo finde al Morell) i a vere si fem un soparillo i xarrem que m'ho passo molt be en tu! Ets una de les meues cusinetes prefesssss!!!
Tapimu molt warri
Muasssssss