Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dijous, 26 de juliol del 2007

Tgn ia ralle!!


Avui scric per actualitzar el blog xo no tinc moltes ganes, la veritat... Estic molt cansada d'estar a tgn... Sort ke ahir i avui he estat en Marc ke m'ha vingut a veure, xo tic bastant rallada ia... Menos mal ke a l'hospital tic de puta mare i estic aprenen moltíxim, tan professionalment com personalment...Tinc moltíximes ganes de veure a la Kira, treure-la a passejar, veure al Sergi, a muns pares, muns iaios, les xikis, estar a la pizze, al Springflix... BRRRRRRRRR!!! i sol pensar ke em kedo aki sola este finde... No re, no hi puc fer res, fins dilluns no baixaré...
Deixo aquest collage xk Goi em va baixar el programa al pc i m'ha fet gràcia... Kines ganes que tinc de festa!!! Prepareus per festes xk serà NON STOP!!!! jejeje!!!

Molts bxitos a tothom ke miri el meu blog!!!!!


Ciao**

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quan et vas fent gran... tot i passar tots els caps de setmana a Flix... vas acceptant poc a poc que els estudis o la feina fan que no puguis gaudir d'estius dia a dia a l'escala, al passeig, a la pizze...

Però... tot té la seva part bona! quan arribis tots els que t'estimen t'estaran esperant! i segur que tancareu els xofars!!!

enhorabona per aprendre tant!


una flixanca

Les tres papallones ha dit...

Guapa!!ànims que ja s'acaba...des de dimecres que no entreava al teu blog xiki, ni al meu...jeje

Pensa q a setmana més dura ja ha passat i que aquí t'eperem tots amb moltes ganes, com diu aquesta anònim.

Un xito q ja es dilluns!!!!!!!!!!!