Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dijous, 12 de juliol del 2007

**Lo Món de Les Xikis**


Aquest escrit és un homenatge a les XIKIS. Semble increïble que encara estiguem totes juntes com quan érem petites. Molta gent pagaria per tenir una colla com la nostra. Totes som diferents, totes pensem diferent, totes actuem diferent, però TOTES tenim un color, un color que per sí sol no té sentit però que quan es combina amb els altres crea un còctel explosiu, un arc de sant Martí meravellós. Ninguna de nal3 pot estar un dia sense saber on estan les altres i per això ens uneix una força molt potent que durarà molts i molts anys.

Sembla un somni tenir tanta sort però és realitat. si, si, us agraeixo moltes coses que ni en un full infinit ni en un bolígraf amb tinta inesgotable podria plasmar-ho. Sou molt especials per mi i per aquest motiu us demano que no ens separem mai. Els records i tot el que vindrà en un futur em fa sentir la persona més feliç del món, del nostre món, sempre nostre.

No canvieu mai, us vull així, us porto dins.

US ESTIMO 10000000000000000000000000 infinitament infinit. Mols bxitos a totes

PD: això em serveix de discurset del meu cumple e? (mire t'he superat?jaja).

MUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSS

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ouet del meu cor!!!
Bueno, m'estreno al teu super blog, lo miraré més sovint si puc!
Uala huevi, acabo de descobrir la teua faceta de poeta!Joe m'ha agradat molt xiki, és molt bonic, molt com tu, molt sincer...
I re, que les xikis estan al poder i no moriran no patixos! Que sapigos Clara, que jo t'estimo una infinitat també!Tinc ganes de que les xikis siguemssim mares i estiguéssim en los fills passejant trankil·lament per Flix o assentamos al parke i petar la xerradeta...i que mai perdessim lo contacte, que sempre sàpiga que fas, com estas, lo que te passe pel cao, les teues preocupacions i les teues alegries,..tot!!

Una abraçada gengan!!

Marta.

_HeLeNa_ ha dit...

I es per aixo, xk les xikis es una colla tan gran, tan especial, ke fa ke les meues estades a Flix passin volant. Sempre ke vinc no m'en dono comte i ja es hora de fer les maletes per tornar a Barcelona i això es una cosa ke normalment no m'agrade.
A mi ja mu diuen, ke no necessito avia, pero penso ke es la millor colla del mon i com ke u penso u dic :) jaja

Pues res vidi, ke jo kuan tinga xikets (com diu Marta) no se si viure al poble o no pero lo ke si se sk (segur segur segur) ke vindre cada estiu xk pugon disfrutar del ke he disfrutat io. I tmb xk trobon una colla de "xikis junior" i s'enamoron del poble com u estic io.


Un besito mol mol mol gran desde la capital city.


Muaa