Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimecres, 4 de juliol del 2007

TENERIFE


A que és bonica la illa de Tenerife????? Pues l'any que ve hi aniré 3 mesos de SENECA a fer les pràctiques de 3r d'infermeria. Serà a l'universitat de La Laguna (weno a l'hospital d'aquest) Si tot va ve i ho tinc tot aprovat acabaré la carrera allí jeje. Hi vaig en Vane, una amiga de classe. Al principi ho vam demanar jo i Geo (una altra amiga de classe) però ella també es va demanar un ERASMUS a Suècia i li van donar les dos places. Va di que no a Tenerife i Vane vaobtindre la plaça. Tinc moltíssimes ganes d'anar-hi. A més, allí faré les millors pràctiques de la carrera: psiquiàtric, urgències o UCI i un CAP uuee!!! Seran tres mesets que trobaré a faltar moltíxim a la family; als papis, al mano, a susi, a sergi...i sobretot a les xikis ke me les estimo molt! i a Marc jeje!!!!
La veritat és que serà un any raret perquè Júlia i Mire també se'n van però elles a Londres el 1r quadrimestre i casi no ens veurem (lo desembre, el gener i el febrer sol...).A més, durant els mesos que elles no hi siguin vindrà una amiga de júlia al pis: Laura, i els mesos que jo no hi sigui estarà Mari a la meva habitació (una altra amiga de Júlia). però... si no ho fem ara kuan ho farem?? la vida és curteta així que l'hem d'aprofitar jeje!!!