Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dilluns, 17 de setembre del 2007

s'acosta el comiat...






Kina peneta, aquesta tarda ha vingut juju a tgn i m'he adonat ke prontet, el dilluns ke ve, ella i mire se'n van a Londres ja... Ja tenim dos noies al pis, ke pronte ja posaré una foto d'elles jeje. I aquestes dues setmanes amb elles m'han fet pensar amb els 3 mesos d'estar sense veure a dos floretes ke m'estimo tant... No re, sol escric x això xk kom ja sabem els hi desitjo el millor!






Per cert!!! JA TENIM BITLLETS X ANAR A VEURE-LES!!!!
Del 23 al 26 de novembre les bessones, halva, marta, goi, palli i io anem kp a Londres. Kin festival... Les 9 dormint a la mateixa habitació jeje!!!






MOLTS BEXITOS WAPIS!








2 comentaris:

Anònim ha dit...

Clareta!!! JA ho pots dir que s'acosta el comiat...nomes queden 5 dies(i mig)! JO tb he pensat que us trobare molt a faltar, i mes a tu que despres mos agafes lo relleu!jeje!!
Bueno vida mos veem divendres!!!besitets

Júlia ha dit...

nENiiiiiiiiiiiiiiii!

OSTIA, MERDA, cOÑO, QUE QUEDE NO RES, NO RES NO REEEEEEEEEEES...!!!!!!!!

vida, gracies x posar coses tant boniques, ja sigo d'entrada al teu blog o de comentari al meu...

T'estimo molt pixurri, i tant mire com jo us enyorarem molt A TU i a totes!T'estimo molt amoret (ara, ya no puc dir amor, pq me recorde a la de GH)!

Júlia