Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimarts, 25 de setembre del 2007

kira**









Avui va dedicat a la Kira la meva husky!!!!!! Dp de passar l'experiència amb la Xika no podia veure la meva casa amb el buit que va suposar la seva pèrdua, aviat ja farà un any i em costa oblidar-la, és més, no ho faré mai. Veure com ma mare i ma iaia van patir tant i estaven tant tristes va ser el pitjor. La volia com una germana i encara em costa no posar-me a plorar kuan parlo d'ella.. ara ho faig :-(.








Vaig decidir adoptar-n'hi una. Vaig anar a dues gosseres xk volia donar una oportunitat a alguna gosseta xo estaven en molt mal estat i ja eren grans (no et pots confiar massa d'aquesta raça kuan ja són grans..).








Al final ho vaig fer per internet, em vaig refiar molt d'una noia de Granada que em va donar molta confiança i a més sabia tractar als huskys i en tenia des de feia molt temps. Per fi va arribar l'alegria de la casa i poc a poc la veiem créixer. És increïble. Es que aquests gossos m'encanten, són persones. Avui va x ella xk me l'estimo molt i encara que no la pugui treure a passejar ( xk em passeja ella a mi) no deixo mai de jugar amb ella i preguntar x ella kuan tic a tgn xk la trobo molt a faltar. L'altre dia ja és va fer dona jeje. Ara està més iperactiva ke mai, i ja és molt a dir jeje!








X tu, la meva floreta.






2 comentaris:

Anònim ha dit...

es super cuca la kira!
encara me'n recordo del primer dia que la vaig veure super ñaja i després quan la vaig veure per segon cop vaig flipar de lo gran que s'havie fet!!!
Los gossos són un més de la familia i qui digui el contrari és que no se'ls ha estimat mai!
un besito prima!

Les tres papallones ha dit...

Nena!!!!!!!!
Como va eso?Espero que dpm...nada que estava mirant a ver com u portem d'actualitzat i vec q si...molt b molt b!No res que confio q un dia t posos com un toro de forta i pugos passejar la Kira com deu mane!

uN XITO I FINS DIVENDRES!