Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimecres, 12 de setembre del 2007

Ja tic akí!


weno dp d'uns dies sense actualitzar ja és hora d'escriure una mica. la veritat és q no he escrit xk no he tingut temps, els que em coneixeu sabeu ke he anat a Lisboa en Marc... Xo ara si! no abandonaré el meu blog jeje.


Per començar li dedico l'entrada a Juana. Des de petites que hem sigut amigues i un trosset meu se'n va anar kuan va marxar a Múrcia, tot i això sempre em continuat en contacte i quan hi ha festa no dubte en vindre! No re wapi, espero que ara que te'n vas a BCN a viure ens veiem més. MOLTS BXITOS XIKI!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ooooohohhhh...ho acabo de veure...moltes mercessssss x l'entrada, no se si ens podrem veire pel weeken pk m'esta decepcionan bastan lo festivalet ste...pero en fi..avere k fai...molts besitos wapieta