Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dissabte, 15 de desembre del 2007

ke sigo divendres si us plau!

Pues com kuan vaig començar el blog ke tava a tgn treballant, avui tb tic aki soleta a este pis tan gran! xo esta veg x estudiar! ja estic a la recta final i divendres seré lliure x fi (això sinó me truken sta tecla x treballar...)! tinc unes ganes increïbles xk sig divendres i fer una súper festa en les xikis i encara més sabent ke divendres arriben les xikis londinenses! ueueue!


Tinc moltíximes ganes de baixar al poble, veure a la family i la kira, dormir 12h diàries, sortir de festa sense parar i menjar turrons i menjar de la iaia fins petar! Això són vacances de nadal!


A més de tenir ganes xk sigui divendres tb no paro de pensar amb el viatge de final de carrera en la classe a Túnez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!buah! si xalarem...


bxitos a tots!!!!!!!!!

2 comentaris:

Laia ha dit...

ànims wapi!
ja acabes!!!!!!!
dissabte soparillo!!!!
esta vegada m'assentaré al teu costat! jijijijj
un megabesito!!
viatge fi de carrera!!!!!!!!!!!!!!
MUAK

Anònim ha dit...

òbviament, com el seu lloc web però és necessari per posar a prova l'ortografia en diversos dels seus missatges. Diversos d'ells estan plens de problemes d'ortografia i que és molt molest per explicar la realitat però, definitivament vaig a tornar de nou.