Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimarts, 18 de desembre del 2007

Cumple Geo!






El dia 8 de desembre va ser el cumple de Geo; la meva xiki de la uni (una de les millors amigues ke tinc jeje) i vam fer un soparet en la seva colla! kina fiestuki jeje!!!!


Així ke (ara ke x fi tinc fotos, ara si! te dedico el blog wapi!



Aki us deixo algunes fotos!




GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TMMMMMMMMMMMMMMMMM



(som marginades eh? kina enveja jaja!)







1 comentari:

Anònim ha dit...

tuuuuuuu cara peeeeeeeeeet!! ja era hora ja de que em posessis aki a la teva caixeta!!!jejeje (ja se q tmb era hora de que t'envies les fotos, xo això no ho diré ok?)jejeje

Wueno marginadeta mevaaaaa, q ja casi stem a nadal!!! tinc unes ganes de perdre de vista a la gent q no li arriba bé la sang al cervell........!!! (sobretot a la nostra amiga carmeta!!)jejeje xo wueno....en part tambéem fa peneta xq, q faré jo sense la meva caca???????joo!! el cul et necessita!!!=P

Wueno floreta del camp! te dixo q sinó la gent pensarà q no rego bé!jejje

un petoneeet al nas!!!