Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dilluns, 17 de setembre del 2007

3r d'infermeria ja està aquí!





La setmana passada vaig començar tercer, weno havia de començar el dia 6 xo tava a Lisboa jeje!) però no ha estat fins avui que m'he centrat i ja tinc l'agenda, l'horari complet de classe... Fa pocs dies que he començat però ja sabia que ens començarien a rallar amb el tema ke ja acabem i ke pronte ja serem infermers... La veritat és que em fa molta por pensar-hi però keda molt poket ja...




Penso amb el dia que vaig entrar a la universitat plena de nervis; de por de kedar-me marginada, de pagar per tenir apunts, d veurem a la biblio rodejada de 1000 llibres, de no sortir de festa...XO NO! la universitat no és tant com ho pinten. Pel que fa a infermeria és molt agobiant pels treballs, exàmens, pràctikes, anar quasi cada dia 8 o 9 hores a classe... Però si t'agrada moltíssim i hi poses moltíssimes ganes es supere! i lo millor de tot fas un mun d'amics, fins hi tot una de les millors amigues ke tinc: GEO! i surts de festa, pots fer campana sense justificació (xo això no convé gaire feume cas...), viure fora, compartir pis en les xikis...




M'ha passat rapídissim i aquest any, si al final me'n vaig a Tenerife, se'm farà molt curtet. He dit lo de TNF pq com ja sabeu les coses de l'uni són como las de palacio... encara no sé molt bé quines dates exactes marxo i això em posa histèrica, suposo ke és normal xo avui me rallat una mica i me atabalat xk sóc molt patidora i ja pateixo x aki 6 mesos!!! weno, la qüestió és que en menys de 9 mesos, si tot va bé, ja seré infermera i aquesta responsabilitat ens fa bastant de por a totes....




També em començo atabalar pel què faré kuan akba xk està clar que uns mesets treballaré però dp vull continuar estudiant i matricular-me al post-grau d'urgències xk m'apassione xo tb m'agrada llevadora... weno, ara està bastant liat tot xk s'ha de fer l'EIR (enfermeros internos residentes) com lo MIR i hi ha examen final x accedir a fer un posgrau i especialitzar-te i dp d'estudiar i estudiar i sobretot pagar i pagar fer 2 anys de residència... Un lio però...




De moment PROU, ja m'agobio. Per fi ja tic a 3r i de moment em centraré amb això xo eske tinc une ganes de ser infermera, xk kom tots sabeu és la meva vocació!!!!!

PD: xdo pel rollo xo tava aborrida jeje!