Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimecres, 3 d’octubre del 2007

una il·lusió trencada


Weno, no és q tiga molt inspirada x escriure el q vaig a escriure xo ho poso xk no tinc ganes que la gent em pregunto pel tema i porto temps sense saber q contestar.


La qüestió és que NO VAIG A TENERIFE. No pq no vulgui, xk tenia una il·lusió enorme, sinó pels problemes, un darrera l'altre, que hem tingut, jo i Vane (l'altra amiga de classe ke anava amb mi), per anar-hi. Des de que ens van donar la plaça per anar-hi tot han estat problemes; problemes pel que fa als papers, per falta d'informació, per no saber les dates exactes, per no saber on allotjar-nos, per no concedir-nos beca... Tot ha estat una pèrdua de temps que m'ha posat, més d'un cop, molt nerviosa.


Els motius principals són, entre molts, que estem a octubre i no sabem kins dies marxem. En principi els hem de triar nal3 i han de ser 3 mesos. La putada: les pràctikes de psiquiatria les hem de fer aki i són dos setmanes, hem d'anar 3 mesos allí, fent 2 setmanes + ke la gent d'aki, que això tan fa sinó fos ke arribem al 15 de juny. Ens perdríem la graduació, els exàmens finals etc etc... i si hi anem 2 mesos i mig (com és el que tocaria x fer les pràctikes com la gent d'akí i akbar com tothom) ens posarien problemes de convalidació de crèdits!


Per ressaltar puc dir que des de la nostra uni no ens posen les coses gens fàcil. La directora diu que ja ho havíem de saber que ens ho saltaríem tot i que la carrera l'acabaríem en 4 anys. Pues no em dona la gana!! no em donen beca i m'ho pago de la meva butxaca, vale, xo a sobre semblem gossets traient la llengua darrera dels professors xk ens facin cas!!!! no pot ser, i les coses x fer-les malament NO!


Estic súper enfadada, weno, les dos tem iguals! i el que més ràbia em fa és que diguin ke fa 10 anys que fan intercanvis de SENECA I ERASMUS, i les 5 ke marxem estem igual! Demà nem a negar la mobilitat xo això no keda així. Farem una carta al rectorat keixant-nos xk això no torni a passar.


La veritat, sí que em fa molta ràbia xo pensant-ho fredament: tp em perdria tant, akí potser akbo treballant kuan akba de fer les pràctikes, i a més, tic en les xikis al pis jeje.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pues sí prima!
Tu tranquila i queixat tot lo que pugos que estes coses no són normals!
En comptes de donar-te facilitats... teu fan tot més difícil!
Que los den tia!
ÉS TAN PENÓS QUE ME FA RÀBIA A MI TMB!
Un beset wapi