Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dimecres, 22 d’agost del 2007

Actualitzoooo!!!


weno, weno, primer de tot vull demanar perdò per portar tans dies sense escriure xeik!!! la veritat es que m'han passat els dies volant!!! Els últims dies de treball abans de festes no tenia temps per actualitzar i a festes no vaig obrir el pc... però ja està, per fi m'hi he posat i mentre Marc em fa el soparet (pq tem al meu pis ke torno a treballar molts dies...) aprofito per renovar el blog que el tenia abandonat pobre...Com podreu pensar aquests escrits aniran dedicats als dies de festes, com tothom jeje. En aquest primer escrit deixo un collage, com tots els altres que vindran, dedicat a una nit sencera que em vaig passar fent books de tothom. Estàvem a la taska i ens va pegar per fer-nos un munt de fotos i n'he deixat quatre sinó no s'acaben jeje. BEXITUS!!