Festes Majors '08 flix!!!!!!!!!!!!! kler****

Tuníssia, viatge fi de carrera infermeria 05-08 INCREÏBLE!!!!!!

Fotos Kler

Piklerso. pd: podeu posar música clikan a l'icono de l'altaveu jeje

dissabte, 30 de juny del 2007

Soleta a tgn

Aquesta nit em quedo soleta al pis de tgn. Aquest pis se'm fa enorme kuan no hi són les al3 4 xikis: Mire, Júlia, Goi i Núria. Demà començo a treballar fent substitucions a l'hospital de Sta Tecla durant tot el juliol i l'agost. Estic molt contenta que m'hagin agafat per treballar allí ja que és la planta on vaig fer les pràctiques de 2n d'infermeria. És la planta de maternitat i pediatria i tota la gent que hi treballa és una passada. Sembla una xorrada que estigui nerviosa per començar però hi estic (no sé q faré quan comença a treballar d'infermera l'any que ve, si tot va bé jeje). No tinc son i em fa ràbia pensar que podria estar al poble ja que aquesta nit segur que hi haurà molta festa. Hi ha cinc concerts als xofars (música q escolten algunes de les xikis jeje). Des d'aquí espero que no hi hagi cap percal i que tothom s'ho passi bé.

D'altra banda, no sé com li ha anat a Marta Serra el campionat d'Espanya que tenia aquesta tarda, segur que molt molt bé, ja us informaré.




Weno, us deixo. me'n vaig a fer nones que demà a les 6 del matí em desperto.




Nanit